Уроки 11 клас





Календарне планування з інформатики 11 клас, рівень стандарту.
За навчальною програмою для учнів 10-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів
рівень стандарту.
1 година на тиждень.
Програма: І.О. Завадський, Ж.В. Потапова, Ю.О. Дорошенко «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. 11 клас.», Київ,Міністерство освіти і науки, 2010
Підручник: Й. Я. Рівкінд, Т.І. Лисенко та інш., Інформатика 11 клас. Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, Київ: «Генеза», 2010 р.
№ з/п
Тема уроку
Домашнє завдання
Дата проведення

Моделювання. Основи алгоритмізації


1.      
Поняття моделей. Типи моделей.
Прочитати §1.1, відповісти на питання с.9.


2.      
Моделювання, як метод дослідження об’єктів.
Прочитати §1.1, виконати завдання на с. 9 (2,4,6,7).


3.      
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів.
Прочитати §1.2, 1.3. Підготуватись до п/р с.10.


4.      
Практична робота №1 «Побудова інформаційної моделі».
Прочитати §1.2, 1.3, відповісти на питання с. 15.


5.      
Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера. Поняття про метод розв’язування задачі. Поняття програми.
Прочитати §1.4, виконати завдання с.34 (1,3).


6.      
Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок
Прочитати §1.4,


7.      
Слідування, розгалуження, повторення у мові програмування Практична робота № 2. Створення та виконання алгоритмів
Прочитати §1.4,


8.      
Тематична атестація з теми «Моделювання» Контрольна робота №2.
Узагальнення знань за конспектом.



Системи опрацювання табличних даних



Електронні таблиці. Табличний процесор


9.      
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Запуск на виконання табличного процесора. Відкривання та збереження документа. Поняття книги, аркуша, рядка, стовпця, комірки, діапазону комірок, блоку.
Прочитати §2.1. Відповісти на питання с. 44, виконати завдання с.45 (1,2).


10.   
Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.
Прочитати §2.2, 2.3. Відповісти на питання на с.52, с.62. Підготуватись до п/р с.64.


11.   
Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота №3 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора».
Прочитати §2.2, 2.5. Відповісти на питання с. 78. Підготуватись до п/р на с. 81.


12.   
Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки та діапазони комірок. Практична робота № 4 «Використання формул в електронних таблицях».
Прочитати §2.2. Виконати завдання на с.53 (1,3,6). Підготуватись до п/р с.110.


13.   
Створювання та настроювання діаграм, вибір типу діаграм. Практична робота №5 «Побудова діаграм».
Прочитати §2.7. Відповісти на питання на с.107.



Аналіз даних у середовищі табличного процесора


14.   
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора».
Прочитати §2.6. Відповісти на питання с.93. Підготуватись до п/р на с.110.


15.   
Практична робота № 6 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора».
Прочитати §2.6. Виконати завдання на с.94 (1-3). Підготуватись до п/р с.129.


16.   
Сортування й фільтрування даних у таблицях. Практична робота №7 «Сортування та фільтрування даних».
Прочитати §2.8. Відповісти на питання с.121.


17.   
Проміжні підсумки та зведені таблиці. Умовне форматування даних.
Прочитати §2.9. Відповісти на питання с.128


18.   
Узагальнююче заняття за підсумками І семестру. Контрольна робота №2.
Узагальнення знань за конспектом.



Бази даних. Системи управління базами даних


19.   
Поняття моделі даних, бази даних.
Прочитати §3.1. Виконати завдання на с. 134 (1).


20.   
Огляд реляційної моделі даних.
Прочитати §3.2. Виконати завдання на с.141 (1,2).


21.   
Основні етапи роботи з базами даних у середовищі керування базами даних.
Прочитати §3.3. Відповісти на питання с.148. Підготуватись до п/р на с.171.


22.   

Практична робота № 8«Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД».

Прочитати §3.5. Підготуватись до п/р с.183.


23.   
Практична робота №9. «Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних».
Прочитати §3.6. Відповісти на питання на с.180.


24.   
Поняття запиту до реляційної бази даних.
Прочитати §


25.   
Створення таблиць, форм, запитів і звітів за допомогою майстрів.
Прочитати §3.6-3.8. Виконати завдання на с.181 (1).


26.   
Практична робота №10. Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора та за допомогою Майстра».


27.   
Узагальнюючий урок за темою «БД. СУБД».
Контрольна робота №3.
Узагальнення знань за конспектом.



Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. Сучасні сервіси Інтернету (6)


28.   
Поняття, структура та різновиди веб-сайтів.
Прочитати §4.2. Відповісти на питання на с. 232. Виконати завдання на с. 232 (1,3,6).


29.   
Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом.
Прочитати §4.3. Відповісти на питання на с.241.


30.   
Поняття про систему керування вмістом сайту. Поняття хостингу. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення.
Прочитати §4.4. Відповісти на питання на с.256. Виконати завдання на с.256 (3,4).


31.   
Наповнення веб-сторінки текстом та графічними даними, створення гіперпосилань, завантаження файлів.
Прочитати §4.4. Відповісти на питання на с.256. Підготуватись до п/р на с.258.


32.   
Практична робота № 11. Автоматизоване створення веб-сайту.
Прочитати § 4.2-4.4.


33.   
Основи веб-дизайну.
Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології.
Поняття блогу.
Прочитати §4.5. Відповісти на питання на с.277. Виконати завдання на с. 277 (1). Підготуватись до п/р на с.280.


34.   
Узагальнення матеріалу за темою «Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів». Контрольна робота № 4
Узагальнити матеріал за конспектом.


35.   
Узагальнення матеріалу за навчальний рік.
Узагальнення матеріалу за конспектом.


Немає коментарів:

Дописати коментар