Publish at Calameo
https://drive.google.com/file/d/0Bxyh003ndES6RndPLW1saFlTcjg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0Bxyh003ndES6RndPLW1saFlTcjg/view?usp=sharing
«Затверджую»
Директор школи
___________________
/ /
|
«Погоджено»
Заступник
директора з навчально-виховної роботи __________________ / /
|
Інформатика,
7 клас
Навчальна програма:
Інформатика. Навчальна програма для
загальноосвітніх навчальних закладів5-9 класів. – [Електронний ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Підручник:
Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 7 кл.
загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — Видавничий дім
«Освіта», 2015. — 224 с.
Навчальні посібники:
·
Морзе Н.В. Зошит для практичних робіт та проектноїдіяльностізінформатики:
навч. посіб. для 7 кл. загальноосвіт.навч. закл. / Н. В. Морзе, О. В.
Барна, В. П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К. :Видавничий дім «Освіта», 2015. —
64 с
·
Морзе Н.В. Перевірка предметних компетентностей.
Інформатика 7 кл. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів /
Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. – К., 2015. – 40 с.
Календарно-тематичне планування з інформатики у 7-му класі
(за підручником Морзе Н. В.Інформатика :
підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В.
Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — Видавничий дім
«Освіта», 2015. — 192 с.)
№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Підручник
|
Примітка
|
||||
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу
за 5-6-й клас (1 год)
|
||||||||
1.
|
Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером. Повтор пройденого
матеріалу. Робота з програмами
навчального призначення.
|
Конспект
Презентація |
||||||
Електронне листування (4 год.)
|
||||||||
2.
|
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та
електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення
електронної скриньки
|
6-12
|
Конспект
Презентація |
|||||
3.
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
Використання адресної книжки та списків розсилання
|
13-19
|
Конспект
Презентація |
|||||
4.
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного
користування електронною скринькою
|
20-27
|
Конспект
Презентація |
|||||
5.
|
Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу.
Вкладені файли
|
28-29
|
Конспект
Презентація |
|||||
Моделювання (3 год.)
|
||||||||
6.
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі
Типи моделей. Форми поданняінформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми
|
36-45
|
Конспект
Презентація |
|||||
7.
|
Етапи побудови інформаційної
моделі. Побудова інформаційних моделей
|
46-55
|
Конспект
Презентація |
|||||
8.
|
Побудова інформаційних моделей Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах
|
55-58
|
Конспект
Презентація |
|||||
9.
|
Урок узагальнення знань. Контрольна робота №1 з тем « Електронне
листування», «Моделювання»
|
71-74
|
Конспект
Презентація |
|||||
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9год.)
|
||||||||
10.
|
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо
– то – інакше»
|
76-83
|
Конспект
Презентація |
|||||
11.
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
|
84-92
|
Конспект
Презентація |
|||||
12.
|
Практична
робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
|
93-95
|
Конспект
Презентація |
|||||
13.
|
Алгоритми з розгалуженням
|
96-104
|
Конспект
Презентація |
|||||
14.
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у
середовищі Скретч
|
105-113
|
Конспект
Презентація |
|||||
15.
|
Практична
робота 4.Складання та виконання алгоритмів
із розгалуженням
|
114-118
|
Конспект
Презентація |
|||||
16.
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для
виконавців середовищі Скретч
|
119-129
|
Конспект
Презентація |
|||||
17.
|
Практична
робота 5.Складання та виконання алгоритмів
із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
|
130-132
|
Конспект
Презентація |
|||||
18.
|
Урок узагальнення знань. Контрольна робота №2 з теми «
Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
Конспект
Презентація |
||||||
Табличний процесор (8 год.)
|
||||||||
19.
|
Таблиці,
електронні таблиці
Табличний
процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання,
перегляд і збереження електронної
книги.
Способи навігації на аркуші і в книжці табличного
процесора
|
140-149
|
Конспект
Презентація |
|||||
20.
|
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і
діапазони.
Уведення даних
до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних
|
150-162
|
||||||
21.
|
Типи даних: число, текст, формула. Формати даних:
числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів
комірок.
|
163-173
|
||||||
22.
|
Практична робота 6.Уведення,
редагування та форматування даних у середовищітабличного процесора
|
174-177
|
Конспект
Презентація |
|||||
23.
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості.Створення та
форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного
процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
178-190
|
Конспект
Презентація |
|||||
24.
|
Практична робота
7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі
|
191-194
|
Конспект
Презентація |
|||||
25.
|
Опрацювання числових даних за
алгоритмом.
Правила запису
формул у табличному процесорі
Копіювання і
переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні
Використання вбудованих функцій: сума,
середнє значення, min, max
|
195-206
|
Конспект
Презентація |
|||||
26.
|
Практична робота
8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання
вбудованих функцій
|
207-210
|
Конспект
Презентація |
|||||
32
|
Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
215-220
|
||||||
33
|
Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
215-220
|
||||||
34
|
Виконання індивідуальних
навчальних проектів
|
215-220
|
||||||
35
|
Урок узагальнення знань. Виконання індивідуальних навчальних проектів
|
215-220
|
||||||
35
|
Узагальнення і систематизація
вивченого у 7-му клас
|
Немає коментарів:
Дописати коментар