Календарно-тематичне
планування уроків
інформатики
для 5
класу
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх
навчальних закладів, які вивчали
інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ
підписано першим заступником міністра Інною Совсун (наказ
Міністерства освіти і науки України від 02.02.2016 № 73).
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Тема 1. Інформаційні процеси. Комп’ютер
як засіб реалізації
інформаційних процесів.
|
||
1.
|
Інструктування з безпеки
життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі.
Повідомлення,
дані, інформація, шум. конспект презентація
|
|
2.
|
Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних
технологій у житті сучасної людини. Конспект Презентація
|
|
3.
|
Складові комп’ютерів та їх призначення. Конспект Презентація
|
|
4.
|
Комп’ютери та їх різновиди. Конспект Презентація
|
|
5.
|
Об’єкти файлової системи (файли, папки, ярлики). конспект презентація
|
|
6.
|
Операції
над об’єктами файлової системи. Конспект Презентація
|
|
7.
|
Контрольна робота №1 з теми: «Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб
реалізації інформаційних процесів».
|
|
Тема 2. Цифрові мережеві
технології
|
||
8.
|
Локальна мережа, використання мережевих папок. Конспект Презентація
|
|
9.
|
Пошук відомостей у мережі Інтернет.
|
|
10.
|
Безпечне користування Інтернетом. Критичне оцінювання
відомостей, отриманих з Інтернету.
|
|
11.
|
Завантаження даних з Інтернету. Авторське право.
|
|
12.
|
Контрольна робота №2 з теми: «Цифрові мережеві технології».
|
|
Тема 3. Текстовий процесор
|
||
13.
|
Повторення правил уведення, редагування та форматування
тексту (символів, абзаців)/
|
|
14.
|
Додавання
малюнків із файлу та їх форматування.
|
|
15.
|
Додавання, редагування та форматування таблиць.
|
|
16.
|
Сторінки документа та їх форматування.
|
|
17.
|
Підготовка документа до друкування. Друкування
документа
|
|
18.
|
Контрольна робота №3 з теми: «Текстовий
процесор».
|
|
Тема 4. Алгоритми і програми
|
||
19.
|
Середовище описання і виконання алгоритмів. Інтерактивна вправа
|
|
20.
|
Лінійні алгоритми.
|
|
21.
|
Лінійні алгоритми.
|
|
22.
|
Базові алгоритмічні
структури: структури повторення та розгалуження.
|
|
23.
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
|
24.
|
Складання та виконання
алгоритмів з розгалуженням у середовищі програмування.
|
|
25.
|
Алгоритми з повторенням.
|
|
26.
|
Цикли з умовою.
|
|
27.
|
Цикли з лічильником.
|
|
28.
|
Складання та виконання
алгоритмів з повторенням у середовищі програмування.
|
|
29.
|
Складання та виконання
алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі програмування.
|
|
30.
|
Контрольна робота №5 з теми: «Алгоритми
і програми».
|
|
Тема 5. Проектна діяльність
|
||
31.
|
Постановка завдання,
планування проекту.
|
|
32.
|
Виконання проекту.
|
|
33.
|
Виконання проекту.
|
|
34.
|
Публічна презентація проекту.
|
|
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар