Publish at Calameo
«Затверджую»
Директор школи
___________________ /
/
|
«Погоджено»
Заступник директора з навчально-виховної роботи __________________ /
/
|
Інформатика, 8 клас
Навчальна програма:
Інформатика. Навчальна програма для
загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. – [Електронний
ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Підручник:
Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 8 кл.
загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. —
К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с.
Навчальні посібники:
- Морзе Н.В. Зошит для практичних робіт та
проектної діяльності з інформатики: навч. посіб. для 8 кл. загальноосвіт.
навч. закл. / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. УОВЦ
«Оріон», 2016. — 80 с.
- Морзе Н.В. Перевірка предметних компетентностей.
Інформатика 8 кл. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень
учнів / Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер. – — К. УОВЦ «Оріон»,
2016. — 40 с.
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика :
підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч.
закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с..)
№ з/п
|
Дата проведення
|
Зміст уроку
|
Підручник
|
Примітка
|
Повторення, узагальнення і
систематизація навчального матеріалу за 7-й клас (1 год)
|
||||
Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером Повторення вивченого у
7 класі
|
форзац
|
|||
Кодування даних (3 год)
|
||||
Опрацювання даних як інформаційний
процес. Кодування та декодування повідомлень
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання
довжини двійкового коду
|
С. 6-13
|
Конспект Презентація |
||
Кодування символів.
|
С. 6-13
|
Конспект Презентація | ||
Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних
типів
|
С.14
|
Конспект Презентація |
||
Апаратно-програмне забезпечення
комп’ютера
(5 год)
|
||||
Архітектура комп’ютера. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні
характеристики.
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних
комп’ютерів та їх застосування
|
С. 16-28
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під
потребу
|
С. 28-29
|
Конспект Презентація |
||
Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення
|
С. 29-38
|
Конспект Презентація |
||
Архівування даних. Стиснення даних, види
стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами
|
С.38-44
|
Конспект Презентація |
||
С.44
|
тест | |||
Опрацювання текстових даних (6 год)
|
||||
Текстовий документ та його об’єкти.
Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в
текстовий документ
|
С. 46-54
|
Конспект Презентація |
||
Створення, редагування та форматування
таблиць та графічних об’єктів в текстовому документі
|
С. 54-60
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів
|
С.60-61
|
Конспект Презентація |
||
Структура документа. Створення та
форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика
|
С. 62-73
|
Конспект Презентація |
||
Шаблон документа. Опрацювання складних
текстових документів.
|
С.73-77
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване
створення змісту та покажчиків
|
С.78
|
Конспект Презентація |
||
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)
|
||||
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа
|
С.80-83
|
Конспект Презентація |
||
Сервіси для розміщення відео та аудіоматеріалів в
Інтернеті
|
С.83-86
|
Конспект Презентація |
||
Створення відеокліпу
|
С.86-89
|
Конспект Презентація |
||
Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та
відеоряду у відеокліпі
|
С.89-96
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування
часових параметрів аудіо- та відеоряду
|
С. 97
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті
|
С.98
|
Конспект Презентація |
||
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)+1 з
резерву
|
||||
Мови програмування та їх класифікація
|
С. 100-104
|
Конспект Презентація |
||
Середовище програмування. Елементи вікна
середовища програмування
|
С. 104-110
|
Конспект Презентація |
||
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом
|
С.
111-113
|
Конспект Презентація |
||
Програмний проект і
файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його
компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис»
|
С.
113-118
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота № 8. Створення
об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення
|
С.119
|
Конспект Презентація |
||
Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування.
Складання програм, що обробляють події натискання кнопок
|
С.
120-124
|
Конспект Презентація |
||
Поняття про метод.
Використання вікон повідомлень
|
С.
124-125
|
Конспект Презентація |
||
Розробка програм засобами середовища програмування
|
С.
126-129
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота № 9. Створення програми з кнопками
та написами.
|
С.130
|
Конспект Презентація |
||
Алгоритми роботи з об’єктами та
величинами (20 год)
|
||||
Величини. Їх типи та властивості
|
С.
132-137
|
Конспект Презентація |
||
Операції над числовими величинами та їх
опис мовами програмування
|
С. 137-139
|
Конспект Презентація |
||
Складання алгоритмів та виконання
опрацювання числових величин у середовищі програмування
|
С.
139-141
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування
|
С. 142
|
Конспект Презентація |
||
Величини текстового типу, операції над
ними. Елементи для введення даних: текстове поле
|
С. 143-148
|
Конспект Презентація |
||
Складання та виконання алгоритмів
опрацювання текстових величин у середовищі програмування
|
С. 148-152
|
Конспект Презентація |
||
Налагодження програм
|
С. 152-155
|
Конспект Презентація |
||
Практична робота 11. Налагодження готової програми
|
С. 156
|
Конспект Презентація |
||
Опрацювання величин логічного типу.
Команда розгалуження
|
С. 157-161
|
Конспект Презентація |
||
Складання та виконання алгоритмів з
елементами управління для задання логічного значення величини
|
С. 161-166
|
Конспект Презентація |
||
Складання та виконання алгоритмів з
елементом управління «список, що розкривається»
|
С.
166-169
|
|||
Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація
алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування
|
С.
170-172
|
|||
Складання та реалізація алгоритмів
із циклом із
лічильником у середовищі програмування
|
С.
172-174
|
|||
Складання та реалізація алгоритмів
з повтореннями для опрацювання величин
|
С.
174-178
|
|||
Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для
опрацювання величин
|
С. 179-180
|
|||
Графічне відображення даних мовами
програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів
|
С.
181-183
|
|||
Відображення базових графічних
примітивів засобами мови програмування
|
С.
183-188
|
|||
Реалізація алгоритмів з графічним
відображенням даних засобами середовища програмування
|
С.
188-191
|
|||
Практична робота 13. Складання та
виконання алгоритмів з графічним відображенням даних
|
С.192
|
|||
Узагальнення та систематизація знань,
умінь та навичок із теми
|
С.
100-192
|
|||
Технології опрацювання числових даних у
середовищі табличного процесора (10 год)
|
||||
Абсолютні, відносні й мішані посилання
на комірки та діапазони комірок
|
С.
194-197
|
|||
Призначення й використання математичних
і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з
використанням функцій
|
С.
197-200
|
|||
Призначення й використання логічних
функцій табличного процесора. Умовне форматування
|
С.
200-206
|
|||
Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
|
С.
206-207
|
|||
Практична робота 15. Використання математичних, логічних та
статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування
|
С.208
|
|||
Створення та налагодження діаграм
різного типу, вибір типу діаграми
|
С.
209-216
|
|||
Встановлення параметрів сторінки.
Друкування електронної таблиці
|
С.
216-221
|
|||
Упорядковування даних у таблицях
Автоматичні та розширені фільтри
|
С.
221-229
|
|||
Проміжні підсумки
|
С.
229-233
|
|||
Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях.
Автоматичні та розширені фільтри
|
С.234
|
|||
Розв’язування компетентнісних задач (5
год)
|
||||
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
|||
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
|||
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
|||
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
|||
Розв’язування компетентнісних задач
|
С. 235-236
|
|||
Виконання індивідуальних і групових
навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу
«Інформатика» (4 год) +1 резерв
|
||||
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів
|
С.
237-239
|
|||
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження
предметної галузі
|
С.
237-239
|
|||
Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових
навчальних проектів із дослідження предметної галузі
|
С.
237-239
|
|||
Захист проекту
|
С.
237-239
|
|||
Узагальнення і систематизація вивченого у 8 класі
|
Немає коментарів:
Дописати коментар