Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 6 класу
(До підручника Й.Я. Ривкінд)
№ уро-ку
|
Дата
уроку
|
Тема уроку
|
Примітки
|
Тема 1. Алгоритми та їх виконавці
|
|||
1.
|
Правила поведінки
і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Об’єкти та події. Презентація до уроку Конспект
|
||
2.
|
Поняття команди. Команди і виконавці.
Система команд виконавця. Середовище виконання алгоритму
|
||
3.
|
Поняття
алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритм та програма. Формальне виконання
алгоритму.
|
||
4.
|
Форми подання
алгоритмів. Базові алгоритмічні структури: структура слідування.
|
||
5.
|
Складання та
виконання алгоритмів у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритму.
Практична робота 1. Складання
алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання
алгоритмів.
|
||
6.
|
Алгоритми в
нашому житті. План виконання завдання. Планування в нашому житті.
|
||
7.
|
Практична робота 2. Складання
алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання
їх у визначеному навчальному
середовищі виконання алгоритмів
Підсумковий урок з розділу «Алгоритми та їх виконавці»
|
||
Тема 2. Поняття
операційної системи
|
|||
8.
|
Поняття
операційної системи, її призначення Графічний інтерфейс операційної системи.
|
||
9.
|
Поняття
файлової системи. Об’єкти файлової системи: файл, папка, ярлик. Властивості
об’єктів файлової системи: ім’я об’єкта, шлях до об’єкта, повне ім’я об’єкта,
розширення імені, розмір файлів та ємність носіїв даних. Поняття типу файлу
|
||
10.
|
Операції
над об’єктами файлової системи: створення, виділення, копіювання,
перейменування, переміщення та вилучення об’єктів. Відновлення вилучених
об’єктів операційної системи
|
||
11.
|
Операції
над групами об’єктів: виділення, копіювання, переміщення.
Практична робота 3. Операції
над об’єктами та групами об‘єктів файлової системи.
|
||
12.
|
Пошук об’єктів файлової системи
|
||
13.
|
Практична робота 4. Пошук об‘єктів файлової
системи.
Підсумковий урок з розділу «Поняття операційної системи».
|
||
Тема 3. Мультимедіа
|
|||
14.
|
Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та
відео. Галузі використання мультимедіа. Пристрої введення-виведення об’єктів
мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних
пристроїв на комп’ютер Презентація до уроку Конспект
|
||
15.
|
Мультимедійні програвачі, їх
призначення і функціональні можливості.
Практична
робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота
з мультимедійними програвачами.
|
||
16.
|
Засоби
перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей
графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями:
обтинання, обертання.
|
||
17.
|
Практична робота 6. Перегляд
зображень та змінення значень їх властивостей.
Підсумковий
урок з розділу «Мультимедіа»
|
||
Тема 4. Текстовий процесор
|
|||
18.
|
Поняття
текстового документа, його об’єктів.
Текстовий процесор, його
призначення. Середовище текстового процесора. Режими роботи в середовищі
текстового процесора
|
||
19.
|
Створення, відкривання і збереження текстового документа. Алгоритм
опрацювання текстового документа. Введення і редагування тексту.
Перевірка правопису. Виправляння помилок.
Пошук та заміна фрагментів в тексті
|
||
20.
|
Виділення фрагментів тексту. Робота з
фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння.
|
||
21.
|
Форматування символів та абзаців: шрифт,
розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца,
міжрядкового інтервалу
|
||
22.
|
Довідкова система текстового процесора.
Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок.
Попередній перегляд текстового документу, друк
|
||
23.
|
Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа
|
п/р №
|
|
24.
|
Вставляння графічних об’єктів у текстовий
документ. Вставляння схем/діаграм
|
||
25.
|
Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів та схем/діаграм у текстовий документ.
Підсумковий урок з розділу «Текстовий процесор»
|
||
Тема 5. Комп’ютерні мережі
|
|||
26.
|
Комп’ютерні мережі та їх
призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж. Поняття
користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу.
|
||
27.
|
Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками
|
||
28.
|
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття
Всесвітнього павутиння. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси.
Гіперпосилання. Робота з веб-браузером.
|
||
29.
|
Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для
швидкого доступу. Збереження зображень, веб-сторінок та їх фрагментів. Авторське
право та Інтернет
|
||
30.
|
Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в
Інтернеті. Поняття пошукової системи. Простий пошук.
Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Правила
безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів
(повідомлень)
|
||
31.
|
Практична робота 9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за
вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду.
|
||
32.
|
Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн-перекладачі
|
||
33.
|
Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та
онлайн перекладачами.
|
||
34.
|
Підсумковий урок з розділу «Комп’ютерні мережі»
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік.
|
||
35.
|
Підсумковий узагальнюючий
урок за рік.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар