Уроки 8 клас


Publish at Calameo






«Затверджую»
Директор школи
___________________ /                      /
«Погоджено»
Заступник директора з навчально-виховної роботи __________________ /                 /

Інформатика, 8 клас

Навчальна програма:
Інформатика. Навчальна програма   для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів.  – [Електронний ресурс]. – Режим перегляду: http://www.mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html


Підручник:
Морзе Н. В. Інформатика : підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с.

Навчальні посібники:
  • Морзе Н.В. Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики: навч. посіб. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 80 с.
  • Морзе Н.В. Перевірка предметних компетентностей. Інформатика 8 кл. Збірник завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів / Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер. – — К. УОВЦ «Оріон», 2016. — 40 с.






















Календарно-тематичне планування з інформатики у 8-му класі
(за підручником Морзе Н. В. Інформатика :
підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. — К. : УОВЦ «Оріон», 2016. — 240 с..)




№ з/п
Дата проведення
Зміст уроку
Підручник
Примітка
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 7-й клас (1 год)
Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером Повторення вивченого у 7 класі  
форзац
Кодування даних (3 год)
Опрацювання  даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду
С. 6-13
Конспект
Презентація
Кодування символів.
С. 6-13
Конспект Презентація
Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів
С.14
Конспект
Презентація
Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера
(5 год)
Архітектура комп’ютера. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики.
Історія засобів опрацювання  інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування
С. 16-28
Конспект
Презентація
Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера  під потребу
С. 28-29
Конспект
Презентація
Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення
С. 29-38
Конспект
Презентація
Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори.  Типи архівів. Операції над архівами
С.38-44
Конспект
Презентація
Практична робота 3. Архівування та розархівування даних Конспект Презентація
С.44
тест
Опрацювання текстових даних (6 год)
Текстовий документ та його об’єкти. Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ
С. 46-54
Конспект
Презентація
Створення, редагування та форматування таблиць та графічних  об’єктів в текстовому документі
С. 54-60
Конспект
Презентація
Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів
С.60-61
Конспект
Презентація
Структура документа. Створення та форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика
С. 62-73
Конспект
Презентація
Шаблон документа. Опрацювання складних текстових документів.
С.73-77
Конспект
Презентація
Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків
С.78
Конспект
Презентація
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год)
Програмне забезпечення для  опрацювання об’єктів мультимедіа
С.80-83
Конспект
Презентація
Сервіси       для    розміщення відео та          аудіоматеріалів    в Інтернеті
С.83-86
Конспект
Презентація
Створення відеокліпу
С.86-89
Конспект
Презентація
Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі
С.89-96
Конспект
Презентація
Практична робота 6. Створення відеокліпу.  Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду
С. 97
Конспект
Презентація
Практична робота 7.  Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті
С.98
Конспект
Презентація
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування (8 год.)+1 з резерву
Мови програмування та їх класифікація
С. 100-104
Конспект
Презентація
Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування
С. 104-110
Конспект
Презентація
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом
С.
111-113
Конспект
Презентація
Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис»
С.
113-118
Конспект
Презентація
Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення
С.119
Конспект
Презентація
Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі  програмування.  Складання програм, що обробляють події натискання кнопок
С.
120-124
Конспект
Презентація
Поняття про метод. Використання вікон повідомлень
С.
124-125
Конспект
Презентація
Розробка програм засобами середовища програмування
С.
126-129
Конспект
Презентація
Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами.
С.130
Конспект
Презентація
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год)
Величини. Їх типи та властивості
С.
132-137
Конспект
Презентація
Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування  
С. 137-139
Конспект
Презентація
Складання алгоритмів  та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування
С.
139-141
Конспект
Презентація
Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування
С. 142
Конспект
Презентація
Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле
С. 143-148
Конспект
Презентація
Складання  та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування
С. 148-152
Конспект
Презентація
Налагодження програм
С. 152-155
Конспект
Презентація
Практична робота 11. Налагодження готової програми
С. 156
Конспект
Презентація
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження
С. 157-161
Конспект
Презентація
Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання  логічного значення величини
С. 161-166
Конспект
Презентація
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається»
С.
166-169
Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів   із циклом із передумовою у середовищі програмування
С.
170-172
Складання та реалізація алгоритмів   із циклом       із лічильником у середовищі програмування
С.
172-174
Складання та реалізація алгоритмів   з повтореннями для опрацювання величин
С.
174-178
Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин
С. 179-180
Графічне відображення  даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів
С.
181-183
Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування
С.
183-188
Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних  засобами середовища програмування
С.
188-191
Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних
С.192
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми
С.
100-192
Технології опрацювання числових даних у  середовищі табличного процесора (10 год)
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок
С.
194-197
Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з використанням функцій
С.
197-200
Призначення й використання логічних  функцій табличного процесора. Умовне форматування
С.
200-206
Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
С.
206-207
Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування
С.208
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми
С.
209-216
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці
С.
216-221
Упорядковування  даних у таблицях
Автоматичні та розширені фільтри
С.
221-229
Проміжні підсумки  
С.
229-233
Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри
С.234
Розв’язування компетентнісних задач (5 год)
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
Розв’язування компетентнісних задач
С. 235-236
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (4 год) +1 резерв
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів
С.
237-239
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
С.
237-239
Оформлення матеріалів про  виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
С.
237-239
Захист проекту
С.
237-239
Узагальнення і систематизація вивченого у 8 класі

Немає коментарів:

Дописати коментар